//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
-
Wednesday, 22 May 2013 | 0Superstar (s)!

ASSALAMUALAIKUM AND HIII
pernah kan rasa macam tak diperlukan ? tipu ah tak pernah . me ? often ........ i dnt knw what is going on with me a few days ni . semua tak kena . every moment rasa sebak pilu je . ecehh k poyo . tak tau nak cerita kat siapa pun . nak cerita kat kawan takut diaorang pun dah muak dngr problem aku lolol . im changed totally changed and people doesnt like perubahan aku . aku tak sedar . aku macam ni bersebab . nowadays aku lebih suka duduk dalam bilik , keluar makan pun jarang tu dah kurus sikut tu k sila lah muntah skrg . so no wonder lah peoples hate me cause i also hate myself . im lost in my own way .. sodih lak aii . eh k tak yah nak tangkap pilu sangat kbye xx


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


PUT YOUR WELCOME NOTE HERE :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODES HERE


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : noor atiqah shamsaimon

Best View at GOOGLE CHROME!